Toote andmed
TÄHTIS TEADE: Kallid kliendid alates Euroopa riikides, sest Euroopa maksupoliitika, hind võib näitas sisaldab KÄIBEMAKSU ainult teie viide(automaatselt arvestatakse süsteemi poolt), kui lisate ostukorvi näed summa ei sisalda KÄIBEMAKSU.Palun valige DHL ja maksame tulumaksu ja KÄIBEMAKSU meie poolel, sul ei ole vaja teha, tollile ja tasuma KÄIBEMAKSU uuesti, kui saate põllud.Nautida shopping @Hench Jõudlus:) Kallid kliendid Prantsusmaalt, uue poliitika ei võimalda osta toodet, rohkem kui EURO150 isiklikult, võtame maksta Paypal ja saata DHL, võtke meiega ühendust kui soovite tellida, aitäh.
UUENDADA OMA VARDAD ÜLIM KÕRGE USALDUSVÄÄRSUSE HOBUJÕUDU
Lisades suurem turbo või rohkem suurendada oma MERCEDES BENZ OM606 diisli mootori?Uuendada nõrk lingid oma blokeerida, ja hoidke oma mootori kokku usaldusväärselt koos HP sepistatud connecting rods!
Toote Omadused
• 28mm randme pin töötab kõikide järelturu 28mm kolvid
• Sepistatud alates vaakum tõmmatud 2 tükki 4340 chrome moly teras
• Täiendatud H-tala disain suurendab oluliselt tugevuse ja vastupidavuse
• Kombinatsioon testitud kuni 1000HP 6. silinder mootori
• Individuaalne arvuti-optimeeritud disain sobitada unikaalse MERCEDES BENZ mootori rakendused
• Honed, et nõuab pingutust hälbed jooksul 250 millionths tolli
• Vabatahtlik sunniviisiline pin õlitamine (püss puurimine) pika randme pin-elu(PAK 5 komplekti)
• Iga connecting rod komplekt on tasakaalustatud, et kaalu kõikumine +/- 1 gramm
• Mõõtmetega ja magnaflux kontrollida, et tagada äärmiselt usaldusväärsus
• Mitme etapi kuumtöödeldud mõõtmete stabiilsust ja väsimus elu
Ülevaade
Kui kasvav võimsus on oma MERCEDES BENZ OM606 diisli mootori sisemised osad hakkavad ebaõnnestuda, kui nad on surutud kaugemale oma esialgse tehase spec piirid.Hentch Tulemuslikkuse Sepistatud Ühendamine Vardad on mõeldud asendama tehase osakud ja võtab peksmise tänapäeva high-output power muudatusi.Sõitke kiiresti ja usaldusväärselt HP sepistatud latid!
TEHNILISED MÕÕTMED
Center Center: 148.7 mm
Randme Pin-Diameeter: 28mm
Suur Lõppu Teataja Laius: 22mm
Suur Lõppu Teataja Läbimõõt: 51.6 mm
Rod Bolt Mõõdud: 3/8" lisavõimalusi, H-TALA DISAIN
H-tala disain on tööhobune ja meie connecting rod tootesarja.See disain omadused (tugevus, vastupidavus, jäikus, ja jäikuse.HP H-tala Connecting Rods on suurepärane uuendada üle nõrgemaid tehase osakud.ARVUTI OPTIMEERITUD
Kõik HP vardad on mõeldud spetsiaalselt taotluse kasutades asjakohaseid silindri rõhu ja muu rakendus-spetsiifilised tegurid.Me panna meie suur Euroopa mootori teadmised, et kasutada, kui projekteerimisel iga taotluse.PÜSS PUURIMINE (SPECIAL TOOTMISE)
Ka edaspidi Sunnitud Pin Õlitamine (VMK), püss puurimine suurendab randme pin-pikaealisus, pakkudes täiendav määrimine.See uuendus on väga soovitatav street juhitud autod, et näha, läbisõit panna neid.HONED-MAJA
Hoon on connecting rod suur lõppu-maja nüüdisaegse varustuse tagab tolerantsid on õigesti seatud, et tagada õige laager toimimist.Madalama kvaliteediga, vardad sageli ei viimistlenud sama tähelepanu detailidele.MATERJAL 4340 SEPISTATUD
Valmistatud tugevast ja vastupidavast 2 töö 4340 sepised need vardad peavad taluma peaaegu kõike, mida saab visata neid.
HP POLDID
Kõik HP vardad võiks tulla kõrge kvaliteedi varda poldid sarnased ARP 2000.
LISADA HP ROD BOLT PÖÖRDEMOMENDI NÄITAJAD
*Pärast torque spec on lisatud HP 3/8" varda poldid, kasutades assamblee määrdeaine.Ärge järgige seda juhendit kasutades muud poldid näiteks ARP +625.
TORQUE WRENCH
Kui kasutate kõrge kvaliteediga dünamomeetriline võti, esmalt kontrollida dünamomeetriline võti ei ole maha kukkunud ja on korralikult kalibreeritud.Üro-kalibreeritud dünamomeetriline võti võib põhjustada alla/üle pöördemomendi ja rod bolt rike.Pöördemoment iga varda poldi lõpliku pöördemoment 75 NM.Soovitame torquing polt, murdes ta lahti ja uuesti torquing polt 3 korda tunnis, polt.See tagab õige rod bolt venitada ja et rod kork on täielikult paigas.Ei ületa 75 NM.
TEHNILISED ANDMED
Connecting rods on mõned kõrgeimad rõhutas osad mootoris ja seega on vaja äärmise tähelepanu detailidele, et tagada nende nõuetekohane toimimine ja usaldusväärsus.Hench Tulemuslikkuse tagab edu oma järgmise mootori ehitada, asetades iga kogum, mis ühendab vardad läbi range kvaliteedikontrolli protsessi.Aastaid Hentch Tulemuslikkuse H-beam Kepsud on olnud lahutamatu osa, andes võimu, et kõrgeim powered turbo seadistuse ja rassi mootorite järele.
Ekstra tähelepanu pööratud, et isegi väikseim üksikasjad, nagu laagri tangs, randme pin sobi, ja suur ots kliirens, pakkudes tase sobivus ja viimistluse ei leitud kusagil mujal.Iga komplekt on lõpuni töödeldud ja viimistlenud-maja jaoks täiesti ümmargune ja suurusel suur-end avad, mille tulemuseks on tööstuse madalaima ebaõnnestumise määr.Kõik vardad selles seerias funktsioon helde randme pin-õlitamine ja vabatahtlik püss puurimine.Üks tunnuseid kõrge kvaliteedi connecting rod on oma tugevuse ja kaalu suhe.Selleks, et luua seda tasakaalu, tugevuse ja kerge, meie optimeeritud H tala disain on kasutatud ja valideeritud, kasutades kaasaegseid CAD koostamisel ja FEA analüüsi meetodeid.Need tehnikad tagada varras on nii kerge ja tugev kui võimalik, täiuslikuks täna on võimas ja kõrge rpm Euroopa rakendused.
KKK
KAS NEED ON OTSE ASENDAJA MINU TEHASE VARDAD?
Veenduge, et kõik mõõtmed on sama, mis teie algne vardad või kes soovivad toetust oma tuning tehnik.
ON NEID ÜHENDAB VARDAD SEPISTATUD?
Jah, kõik Hentch Tulemuslikkuse Ühendamine Vardad on valmistatud sitke ja vastupidav 4340 sepised.Need sepised on palju suurem kvaliteet kõige tehase vardad, mis on tavaliselt valmistatud pulbrist kui kulude kokkuhoid mõõta.